v.28 o lite till =)

Herregud va tiden går fort, va inte længesen man var i 12de veckan ooch gick o væntade på att tiden skulle gå. Nu ær man i v. 28 och snart i vecka 29.. det går så himla fort. Ær ca 12 veckor kvar tills den lill* kommer till oss.

Sist jag var hos min diabeteslækare fick jag reda på att jag kunde bli inlagd, 2 veckor innan beræknad ankomst av den lill*. Kul o ligga på sjukhus i juli, men ær bra det. Då vet man att allt kollas upp och hålls under schack=) Så ær ju bara positivt, men var ju inte direkt så jag tænkte nær jag fick det svaret.. Men man kænner redan nu att man ær otymplig och har redan børjat samla på mig en massa vatten i benen o føtterna. Så det ær jag o mina stødstrumpor=P Vad skulle jag gjort utan dem...

Från o med næsta vecka kan vi åka o hæmta vagnen, såå himla kul. Men får se nær vi kan få tid. Vi har ju fått bygglov nu o nu sætts det igång med att bygga=) Så spænnande <3

Har fått en massa barnklæder av mamma så nu ær det inte mycket som behøvs inhandla i klædvæg=) Skønt att man kan slappna av, før det ær mycket saker som skall inhandlas innan den lill* krabaten kommer ut=)

O snart får det bli en tur till Ullared.. Ælskar det stællet, o ær ju super innan fødseln<3



Nej nu får jag væl ta o kolla på fotbollen med min man, o hoppas på att Vålerenga vinner, før min skull <3



LOVE

Kommentarer
Postat av: Tessi

Tänker på dig vänne <3

2011-04-25 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0