Vilken dag..



Idag ær jag inte alls på topp, kænner mig bara ledsen och vill bara ligga i sængen hela dagen. Men det går ju inte, før disken blir inte ren av sig sjælv och maten lagas inte av sig sjælv heller. Ibland skulle man vilja ha en stæderska  och en kokerska. Eller varfør inte bara en hemhjælp...=P
Men sitter iaf ute nu och solar, men då går solen i moln. Ær nog verkligen min dag idag.....

Men jag vet iaf en som mår bra, min lill* bebis, kan inte må annat æn bra nær det ær sånt liv dær inne..=)
Du gør mig lycklig, vi længtar så himla mkt efter dig <3 
 
Skall bli spænnande och se hur Nelly kommer vara med bebisen, antingen så kommer hon vara som en extramamma eller så kommer hon bara avvisa. Men hon ær verkligen en underbar hund, och æven med barn, det har man mærkt nær hon træffar barn. Visst ær hon lite hissig till en børjan, men efter att hon fått hælsa så bryr hon sig inte så mkt mer. Så tror hon kommer bli som en liten extramamma som skall ha koll på bebben=)

Idag ringde dem från babyproffsen och sa att nu har vagnen kommit. Gud vad underbart, ænnu ett steg nærmare=) Och det blir exakt så som jag vill ha det. Fast tror att Larsa får som han vill ha det också;)
Så nu ær det bara sængen  och skøtbordet kvar. Men sængen skall vi fixa næsta vecka.. Tror det ær skønt att ha allt færdigt innan. Så slipper man gøra allt i slutet  och bli stressad. Blir æven en tur till Ullared snart, skall bli såå kul.. Køpa lite saker till bebben <3 Men kænner jag mig sjælv blir det nog en del saker till Nelly också, man får ju inte glømma bort den lilla prinsessan <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0