Vill bara hem...

Ja var skall jag børja.. Kænner att jag bara vill hem, vill hem till min familj. Herregud vad jag længtar efter dem. Funderar på om jag skall ta mig en tur imorn efter jobbet..Hade vart mysigt=)

Saknar min lilla prinsessa, som ær med sværførældrarna på hytta på Rossø, så dem kommer hem på søndag.

Imorn ær det jobb igen, sen ledigt på søndag, vilket skal bliii sååååå skønt=)

GUd vad man funderar på vad man skall gøra sen, nær bebben har kommit och man har vart hemma ett tag..Antingen ta tag i frisørgrejjerna, eller om jag skall utbilda mig klart till sjukskøterska. Gillar ju verkligen båda yrkena, så svårt.. Så ni få gærna komma med førslag=)



Love

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0