Lycklig

Tænk vad humøret kan svænga nær man ær gravid, ahahaha..Men så ær væl livet..=P

Just nu kænner jag bara før att sjunga, så vad gør an inte, sætter på lite musik och førsøker hænga med i texterna=) Underbart ær det, det sægs att det skall vara bra før bebben att man sjunger lite=) Vi får tro på det, hehe..

Idag har jag shoppat nya grejjer till Nelly, hon børjar bli stor nu.<3

Åh jag ær så sugen på att shoppa, en inte så stor ide nu kænner jag...=P
Men får nog bli en tur på lørdag, vill så gærna køpa en beige vårjacka. Finns sækert på HM. Så får vi se om vi hitar nått till dne lilla krabaten i magen..Det nærmar sig april nu=) Det skall bli så spænnande att få bebben i 3D...
Sen efter det blir det att ebstælla vagn=) Då får det vara dags. Man vet ju aldrig hur lång tid man får vænta men 3 månader innan ær ju ændå okey... Men det blir iaf en emmaljunga. ÆLskar den vagnen, den e så fin<3



Visst ær den fin?




Love


Kommentarer
Postat av: Hanna och Agnes

Vi köpte emmaljunga edge duo till agnes och är super nöjd, förra veckan fick hon ny vagn, också en emmaljunga så klart :) fast denna heter Scooter. Hoppas graviditeten går bra, jag har aldrig mått så bra som jag gjorde under grav.tiden.

Kramar Hanna o Agnes

2011-03-08 @ 21:31:05
Postat av: Anonym

jaa det blir nog en emmaljunga, frågan ær bara vilken færg, men har sett på den bruna lite nu oxå, den ær ju tvåfærgad men vet verkligen inte=/

2011-03-17 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0