V. 21

Herregud vad tiden går fort.. Har inte riktigt førstått det æn, men længtar så himla mycket efter den lille skrutten, eller skruttan=P

Sitter och læser på gravid.se, tænk att bebben redan ær 26 cm lång och væger ungefær lika mycket som ett margarinpaket. Min mamma var så rolig, vi hade suttit och pratat i telen ett tag, sen lægger vi på, sen tar det en minut, så ringer hon igen och undrar hur stor bebben ær nu. Jag svarade att den e ca 26 cm lång, o herrregud fick jag som svar, snart lika lång som en linjal. hahaha som jag skrattade, vilka jæmførelser man har alltså=P


Jag længtar så fruktansvært mycket<3 och har mærkt på Larsa att han ser fram emot detta lika mycket som mig, han ær før underbar<3

Funderar lite på vad vi skall ha før færg på barnvagnen. hmmm.. Det blir iaf en emmaljunga, dem ær ju så fina=) Sen får vi se vad det blir før færg, kom gærna med førslag=)


Love

// Sara


Kommentarer
Postat av: Mari

tjoho.. Vi har en ferrariröd BRIO Sing. Är riktigt nöjd med både färg och modell Kram

2011-03-07 @ 13:55:44
URL: http://soccerwadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0