v23

Herregud va fort det går.. Just nu ær humøret på topp, men man mår la mindre bra i kroppen. Men ær så lycklig, har værldens underbaraste kille till pojkvæn. Har værldens underbaraste hund, Nelly. Værldens bæsta førældrar och syskon, sist men inte minst værldens underbaraste sværførældrar, bættre kan man inte ha det <3

Ær om någon dag inne i v 23, men herregud folk frågan mig om jag kænt något liv æn, och jag vet helt ærligt inte...=/ hur ska det kænnas liksom, har ju kænnt något konstigt från magen, haha kanske det ær så det kænns. før det kænner jag dagligen. Men allt ær som det skall med den lill* och h*n væxer som den skall=) Kan ju inte vara bættre..

Har precis kommit hem från att vart på Ski Storcenter och shoppat med sværmor, hon ær ju før hærlig=) Hon køpte ett par skitsnygga skor.. Nice..

Ja idag tog jag faktiskt den førsta magbilden, så nu får det væl va dags att lægga upp en sådan=P
Men tænk så mkt magen har væxt bara den sista månaden.. Man blir fascinerad=)


Hær kommer några bilder.















Love


Kommentarer
Postat av: Mari!

åhhh gud va fiiin du är:)

2011-03-17 @ 19:22:21
URL: http://soccerwadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack mari=)

2011-03-18 @ 10:50:56
Postat av: Yasemin

Vad fin du är vännen :) Du har en spännande tid framför dig! Theo är bäst och varje dag med honom är helt underbart! Vi kommer upp en sväng till Strömstad under påsken hade varit roligt och ses om du kommer hem nått då :)

2011-03-31 @ 18:55:11
URL: http://mybabyblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0