illamående...

Fy e så trøtt på att må så illamående, o speciellt o ha dessa kvælvningar...=/
men man får trøsta sig med att det ær vært det, specielt om det inte kænns så just nu.

Ær ett himla stort stød o ha Lars iaf, han ær verkligen mitt allt <3
Han stæller upp i vått o torrt, och ser alltid till att jag, bebisen o nelly skall ha det så bra som møjligt..
Det betyder mycket før oss... o du ær en av de finaste jag vet, førutom nelly nu da;)




Værldens underbaraste kille och hund <3
Ni ær allt før mig..







Nej om man skall førsøka att få sova lite, men det ær så otroligt svårt nuførtiden. Imorn skall jag åka t Sverige, det vill sæga om ja mår bættre, med sværmor o svægerska. Så det blir en helg i sverige o hærligt o komma hem till mamma o familjen lite oxå <3


Love

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0